Ana içeriğe atla

Ülkemize Oynanan Oyunlar



Ölen şehitlerimize, vatandaşlarımıza ve annelere üzülmekle geçiyor bu memleketin seneleri. Hatta yüzyılları bile desek yalan olmaz.

Osmanlıdan beridir var olan bu ülkeyi parçalama stratejileri, günümüzde de devam ediyor. Sevr anlaşmasına bakmak yeterli bugün oynanan oyunları anlamak için.
Ama olmadı, bir lider geldi ve hepsini alt üst etti. Kuyruklarını kıstırıp deli gibi kaçtılar Atatürk'ü görünce. 
O başımızdayken de bir sürü oyunlar oynadılar. Menemen'i hatırlayın din elden gidiyor diye kışkırtılmış bir grup Öğretmen Kubilay'ın başını kesip gösteri yapmıştır. Atatürk'ün tepkisi ise 'Menemeni yakın!' Olmuştur.

Atatürk aramızdan gidince dış güçlerin üzerimize oyun oynaması daha kolay bir hal almıştır.

İsmet İnönü, paraların üzerine kendi resmini koydurtmuştur ama devamı gelmemiştir. Başlarda gerçekten Atamızın dostu olsa da giderek o da dış güçlere kapılmıştır.


Adnan Menderes, dış güçlerin oyunuyla farklı bir kimliğe büründürülmüştür. Basın kullanılarak lekelenmiş, yok yere idam edilmiştir.


Günümüze gelirsek de Muhsin Yazıcıoğlu nu hatırlamak yeterli.

Bu tarz oyunlarla oynarken 1984 de peydah olan bir lanet topluluk kurdular. Adına pkk dediler. Perde olarak kürtleri kullanan dış güçler, bu sayede kendine uydurma bir konu bulup Türkiye ye saldırılarına bu şekilde devam etmiştir ve hala devam ediyor...

Neden er meydanına kimse çıkmıyor? Biz topraklarınızı istiyoruz, sizinle savaşacağız sözünü neden kimse söylemiyor? Yılan gibi araya süzülüp binlerce insanı katlediyor.
Çünkü Türklerden korkuyorlar. Öyle bir şey olduğunda kadın, erkek demeden canımızı seve seve feda edeceğimizi biliyorlar. En önemlisi bizim Osmanlının torunları, Atatürk'ün çocukları olduğumuzu biliyorlar.

Paylaşım sitelerinde görüyorum 'Vatan sağ olmasın' sözünü. Bu ne demektir? ben bu cümlenin açıklamasını bilemedim, bilmekte istemiyorum!
Biz karda kışta savaş toplarına zarar gelmesin, görünmesin diye çocuğunun üzerinden battaniyeyi alan mübarek kadının torunları değil miyiz? O kadınlar, nene ler bizim ecdadımız değil mi? Nasıl böyle saçma bir cümle kurabilirsiniz? Çok mu meraklısınız Fransız, İngilizlerin elinde sömürülen bir ülke olmaya? Şimdiki Afrika olmayı, sömürülmeyi çok mu istiyorsunuz?

Bu tarz cümleler kullanarak zaten dış güçlerin ekmeğine yağ sürüyorsunuz. Amaç da bu bizi ülkemizden soğutmak, yaşadığımız yerden nefret ettirmek 'Bak Amerikaya ne güzel' dedirtip onlara hayranlık duydurtmak.

Uyuma Ülkem! Sahip çık vatanına etme böyle sözler Atamızın kemiklerini sızlatma.

Ayrıca, ölen hangi yöreden, mezhepten olursa olsun. Senin memleketin de yaşanıyor bu olaylar onlara üzülmezsen, buna üzül.

Biri sana gelip 'İngiltere de bomba patlamış, 100 kişi ölmüş ' dediğinde ' Yapma ya, nasıl olur orada öyle olaylar, yalandır o haber ' deyip 'Türkiye de bomba patlamış' denildiğinde 'Yine nerede?' Diyorsan oturup üzül bence! vatanında sana bunu yaşatanlara, insan ölümünün ülkende bu kadar normal olmasına üzül !

En azından doğruları gör. Çünkü bizim elimizden bir şey gelmiyor. Büyükler oynuyor biz bakıyoruz...

Düşüncelerimi, içimdekileri yazdım eğer kırdıysam affola...
Sevgiler.

Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

XP Matte Lip-gloss 101 / 102 / 103 numara

XP markasını son günlerde sıkça duyar olduk. Bence bu kadar popüler olmasının sebebi de boşa değil gibime geliyor:)
Bu marka ile tanışmam üçlü kaş farı ile oldu ve hali hazırda devam etmekte.
Son favori ürünlerim ise mat gloss lar. Ben bu kadar kalıcı bir ruj koleksiyonu görmedim...
Benim elimde 101, 102 ve 103 renkleri var.








101 numara pembe alt tonlu nude rengi. Günlük olarak En çok bu rengi kullanıyorum ve mat yapısı olsa da tam bir yaz rengi .




102 numara kahve alt tonlu nude rengi ve her renk kombine uyuyor. Kurtarıcı bir mat gloss.




103 numara ise daha koyu kahve bu günlük kullanıma çok uygun değil, tabii kişiye göre değişir ama ben günlük kullanmadım :)




Fiyatı 7.5₺ ve fiyatına göre çok fazla hakkını veriyor. Gün içinde asla çıkmıyor, makyajı temizlerken bile uğraştırıyor. Bu seri nin iki rengi daha var biri bordo, diğeri ise mürdüm. Ben koyu bulduğum için şimdilik onları tercih etmedim. Eğer görürseniz bir şans vermenizi öneririm. 
Sevgiler... 






Beni Takip Edin İnstagramFacebookTwitter © by…

Pastel Matte Serisi / 553 Chocolate Yorumu

Pastel'in yeni serisi Pro Fashion Matte adıyla piyasa çıktı. Ben bu seriden 553 numaralı Chocolate rengini seçtim. Renk gerçekten muhteşem tam benim sevdiğim gibi Nude tonlarına uyacak şekilde olmuş. Yapısı ve rengi dudağa vermesi de güzel ama ben matlık adına pek tatmin olmadım diyebilirim. Açıkçası Golden Rose Velvet Matte rujlarınla yarışamaz diye düşünüyorum. Yapısı bence yarı saten'e kaçıyor. 
Ürünün tanıtım yazısı ise şu şekilde;
'Pürüzsüz ve mat görünüşüyle şıklığı, birbirinden farklı renk seçeneğiyle yılın trendlerini yakalayın.
Tek sürüşte yoğun renk veren ince ve hafif formülüyle gerçek kadife etkisini dudaklarınızda hissedin!'
Kısacası ambalaj, renk verme güzel ama matlık konusunda sınıfta kaldı benim için.


Sizde bu seriden kullandıysanız yorumlarınızı paylaşmanızı dilerim...

Beni Takip Edin PinterestFacebookTwitter© by siyahanne

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Yapımı oldukça basit bir aktivite önerisi ile tekrar karşınızdayım. Yapacağımız müzik-ritim aletinin ismi marakas, bizim dilimizde ise çıkı çıkı :) Bu aleti yaparken ayrı, yaptıktan sonra ise ayrı eğlenebilirsiniz. Bir an önce çocuğunuzla güzel vakit geçirebilmeniz için, hemen malzemeleri yazıyorum.

Bir adet marakas yapımı için malzemelerimiz;


* 2 adet plastik kaşık
* 1 adet plastik sürpriz yumurta
* Bir tutam mercimek
* İnce bant
* Çeşitli süsler

Yapımı;
Mercimekleri, yumurtanın içerisine koyup kapatıyoruz. iki kaşığın arasına yumurtayı yerleştirip, kaşıkların bitiminden ve sapının en alt kısmından sıkı bir şekilde bantlıyoruz. Geri kaldı en keyifli işe yani süslemeye. Müzik aletinizin üzerine renkli etiketler yapıştırabilir, tuttuğunuz yerlere kurdele bağlayıp ses ile birlikte efektte verebilirsiniz.

İşte Marakas hazır, asıl eğlence şimdi başlıyor. ister eliniz de sallayarak, isterseniz de bir yere vurarak ritim eşliğinde çocuğunuzla bağıra bağıra şarkı söyleme zamanı :) Biz vurmak…