Kurtarıcı Kırtasiye Aktiviteleri-4 (taş boyama)


Pratik ve eğlenceli bir aktivite ile karşınızdayız . Bu kutu Nil'e sınıfında düzenlenen çekiliş ile yılbaşı hediyesi olarak geldi, iyiki de gelmiş:) 


Kutunun içeriği bu şekilde. İhtiyacınız olan herşey mevcut. Özellikle boyaların sedefli olması çok iyi olmuş. 


İşte en önemli kısım...yaratıcılık... Bundan sonrası size ve hayal gücünüze kalıyor. Dilediğinizi yapın, boyayın yada bizim yaptığımız gibi ufak pullar yapıştırın:) Özgürsünüz... 

Eğer siz de taş boyama yaparsanız yada yaptıysanız ınstagram hesabımdan (yazı sonunda instagram yazısına tıkayabilirsiniz)bana gönderebilirsiniz. Hepsini bir başlık altında yayınlarım, haydi bekliyorum...

Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. bencede süper bir kutuymuş.çocuklar çok seviyor.hem doğal malzeme olunca onlarada iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız doğal olması da ayrı bir güzel:)

      Sil
  2. bu da ayrı bir yetenek ayrı bir sanat herşey den öte güzel bir etkinlik insanın ruhu dinlenir bunları yaparken ekinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) motivasyon için birebir.

      Sil
    2. ben teşekkür ederim saygılar.

      Sil
  3. Yaaa bunlar çok güzel. Pinterestte bolca karşıma çıkıyor. Keşke yeteneğim olsa da yapabilsem ama beceremiyorum bu tarz şeyleri pek 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapamam diyordum ama ufak tefek yaptım bir şeyler. Geri kalanını da şablonlar ile tamamlamayı düşünüyorum .

      Sil
  4. Benim oğlum taşları çok seviyor.Bu tam bizlik birsey

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım çok güzel tablolar yapıyor taşları boyayarak
    size de kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılığını konuşturanlar var. Hayran olmamak mümkün değil.

      Sil
  6. Ya bunları çok çok çok seviyorum ben bence hediye olarak bile verilebilecek bişey..💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncak almaktansa bu çok daha iyi bir hediye.

      Sil
  7. Ben ilk gördüğüm andan beri bayılıyorum bunlara :) çok renkli ve eğlenceli şeyler yapılabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik tasarımlar yapmışlar. El yeteneği işte...

      Sil
  8. Bu şekilde set olmasını çok sevdim çok pratik :)
    İyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  9. Çok yaratıcı fikirler, bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. Bir zamanlar benimde böyle taşlarım vardı. Onları hatırladım. Yapması çok eğlenceli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kafa dağıtmak için birebir... devam etmelisin...

      Sil
  11. Simdi tesadüfen bir blogda yorumunu görünce yeniden yazdigini farkettim canim. Sevindim dönmene 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, yazıyorum bu sıralar çok şükür :) yorumun mutlu etti beni...öpüyorum.

      Sil
  12. Yorum yazmaya çalıştım ama yazamadım sanırım.
    Çok güzelmiş bu. Kutu içeriğini de görmüş olduk. Bu ve buna benzer güzel şeyler yapmışlar çocuklar için ben de çok beğendim. Sedefli boya ve ağaç çok şık olmuş elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu oyuncaktan daha etkili ve stres atıcı olduğu kesin :) Teşekkür ederim...

      Sil
  13. Bu yaşımda ben de oturur yaparım hiç sıkılmadan :)))

    YanıtlaSil
  14. Süper bir setmiş sanırım çocuklara ayrı kendime ayrı bir set alabilirim

    YanıtlaSil
  15. BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM VE SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZİ DE BLOGUMA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş bayıldım, hayal gücünü çok güzel geliştiriyor böyle etkinlikler. Bloğunuzu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba.Oldukça şık bir blogunuz var sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.


    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. 1 yaşında bebeğim var. Bebek bezi, ıslak mendil, 1 yaş devam sütü maması, erkek bebek kıyafetleri, erzak ihtiyacım var. Allah rızası için destek olurmusunuz? muhammedmustafaninannesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Yok hiç zor değil yaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi