Farmasi Ürünlerim


İlk olarak bu herzaman, heryerde kullandığım ruj ile başlayayım:) narin bir tonu var. Çantanızda kesinlikle olmalı. Tek eksi yönü gün içinde tazelenmesi gerekiyor. 


Metalik ruj sevenler yada denemek isteyenler mutlaka bu ruju edinmeli, özellikle de bu tonu. Metalik olsun, marjinal durmasın diyenler başlangıcı bu soft rujla yapabilirsiniz. 


Farmasinin meşhur BB kremi... Sanırım olmayan yoktur :) günlük makyaj için ideal. Ben tonu nedeniyle fazla kullanamadım ama son kataloglarda gördüğüm kadarıyla yeni tonlar eklenmiş onlarla devam edebilirim.


Çok büyük merakla aldığım ama hayal kırıklığı ile karşılaştığım ürün oldu kendisi. Dolgun görünüm, sürüldüğünde fresh etki yarattığı yazıyordu ama yok...cıks...olmamış... 


Ojenin kalıcılığı güzel, siyah olanını kullanıyorum. Çıkartırken de kolay çıkıp,  tırnak etrafını batırmıyor. 


Pek eyelineer kullanmam aslında ama bu gördüğünüz arkadaş uzun süredir bende (sanırım 1.5 yıl) :) Nadir sürsem de hiç kurumadı...


Aşık olduğum allık işte bu... kahve tonlarında muhteşem bir renk.


Şeftali tonlu allık sevenler ise kesinlikle bu minnoşu almalı. 


Canım kaş farım:) Saçım siyah olduğundan bana çok uyuyor, çünkü rengi gri...Tam benlik :)


Hiç olmamış olanlardan, gün içinde dökülme yapıyor maalesef.


Yine meşhur ürünlerden biri , At kestanesi balsamı.  Masaj için birebir. Bastan soğukluk veriyor, daha sonra ısıtarak gevşetiyor.  Ağrılara iyi geliyor. Devamlı kullanıldığında da bölgesel sıkılaşma sağlıyor. Fazlaca güzel faydaları var. Say say bitmez, işte o türden :)

Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Tonu çok güzelmiş bende begendim

    YanıtlaSil
  2. Konmari yöntemi ile satın aldığınız ürünleri düzenli tutabilirsiniz. https://forestofnoreturn.blogspot.com/2019/01/sov-yorumu-marie-kondo-ile-derle-topla.html

    YanıtlaSil
  3. bb kreminden ben o kadar memnun kalmadım maalesef. ama rujun rengine bayıldım. güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  4. Genel olarak network markası olarak ele aldığımda ürünlerini beğenerek kullandığım bir marka Farmasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğerlerine göre bende bir tık iyi buluyorum.

      Sil
  5. bu markayı kullanmadım
    ,deneyeyim o zaman
    özellikle balsamı almak isterim

    YanıtlaSil
  6. Denemediğim bir marka. Madem iyi diyorsun aklimda olsun♥️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi