BEBEKLİK - YAŞLILIK

Bu yazımı bugün kızımla gidip ziyaret ettiğim annane mi görünce yazmak istedim.

Ne kadar zor birine muhtaç olmak, bu kişi evladın olsa bile. O yaşlılığın verdiği mağrurluk, yorgun gözler ne kadar da saf ve temiz aslında.
Yük oluyorum dedi annanem.Bende sende onları bebekken baktın büyüttün, besledin dedim. Küçük bebeği bakmaya ne var, yaşlı insan bakması asıl zor olan dedi.Bu cümlenin altında okadar çok şey yatıyor ki...

Bir an kendimi de öyle düşündüm ama korktum devamını getiremedim. Şu an asi olan, herşeye amann boşver diyen ben de, gün gelir sesimi kesip öylece dururmuyum ?
Tatlı hayaller kurup biran önce devamını getirmek isterken.Nasıl da böyle şeyler düşünürken beynimiz kabul etmiyor gerçekleri ama.
Artık sonumuz hayır ola deyip beklemeye koyulacağız.

Sende içini rahat tut annane, umarım kendi işini kendin görebilecek duruma gelirsin de huzur bulursun. Şunu da bilki zamanında evladın sana nasıl yük gibi gelmediyse, sende onlara yük gibi gelmiyorsun.Gelmemelisin .



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi