KIŞ MEVSİMİ SPOR ÖNERİSİ

Kış gelince her ne kadar canımız kımıldamak istemese 'de bir miktar kilolarımızdan kurtulmak için spor şart. Peki bu soğuk havalar da ne yapacağız ? Özellikle bebeklerimiz varken spora nasıl vakit ayıracağız diyenler için işte muhteşem bir öneri.

Karşınızda LESLİE SANSONE

 leslie

Evde yürüyüş yapmak daha doğrusu bir sürü step hareketleriyle yürümekten beter olmak bu spor 'un açıklaması olsa gerek. Videolarına internetten kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
1 mil, 2 mil, 3 mil.... Diye sürüp gidiyor.

Bebeğinizle nasıl yapacaksınız onu da anlatayım. Bu spor da yatıp kalkma olmadığı, dans eder gibi eğlenceli olduğundan. Ben kızımı kanguru ya önüme alıyorum ve başlıyorum sporuma müzik de olduğu için o da çok eğleniyor. Ben şimdilik 2 mil yani 30 dk' lık olanı yapabiliyorum. Kızımın da ağırlığını katarsak duble yapmış kadar oluyorum doğrusu.

Sizin de denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Sağlıklı zayıflamalar !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi