Margarinin faydaları



Margarin'in faydası mı olur demeyin. Yemezseniz eğer gayet faydalı bir ürün :)

Hamilelik dönemimde hastane çantası hazırlarken devamlı gittiğim eczaneme uğradım. Önlem olarak göğüs ucu kreminden almak istiyordum. İkiz annesi olan eczacım 'Boşuna para verme, sen göğsünü devamlı suyla temizle ve kurula, eğer yara olursa da eline yumuşamış margarinden bir miktar al ve göğüs ucuna sür, beklet. Bebek emeceği zaman da sil ve emzir' dedi ve ben çok şaşırdım.
Kremi almadan çıktım.

Aylar geçti, kızım doğdu ve emzirme dönemine başladık. Göğüs kızarmaya, hassaslaşmaya başladığında ise margarin sürdüm. Eczacımın önerdiği bu yöntemin gerçek olduğunu da, faydasını da yaşayarak görmüş oldum.

Diğer kullanım şekli de herhangi bir yerinizi çarptırdığınız da oluşan morarık ve akabinde ki şişlik.Aynı şekilde darbe alındığı anda o bölgeye sürerseniz hiçbir şey olmuyor.
Bunu da aynı şekilde uygulayarak gördüm.

Ne kadar enteresan gelse de...
Margarinlerin içeriği nedir bilinmez ama onarıcı bir etkisi olduğu kesin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi