BEBEKLER HİSSEDER

Minik bir bebeğiniz varsa bilirsiniz ki en önemli iletişim aracınız vücudunuz ve hislerinizdir.
Vücud dili bir dışa vurumdur.Peki ya hissiyat ? 
Bizde ise bu his meselesi uyutma esnasında tavan yapıyor resmen.Ne zaman uyusun diye gözünün içine baksam, inadına zorluyor beni :)
Böyle durumlarda anneler ister istemez geriliyor ve bu da çocuğa yansıyor. Geçtiğimiz günlerden birinde önemli sandığım bir işim vardı (bebeğimden önemli ne varsa artık ). Aşırı uykusu var belli, ayakta sallıyorum, ninniler şarkılar patlatıyorum yok ! Ben de gerildikçe geriliyorum tabii. Sonra dedim "ne yapıyorum ben böyle, kızımdan çok mu önemli bu iş sanki ? "
Kocaman bir nefes alıp verdim, kafamdaki herşeyi bir kenara bıraktım.Kızımla biraz oyun oynadım, aradan beş dakika geçti kucağıma aldım ve sakin sakin ninnimi söyledim. Ve hop uyudu :)
Tesadüf desem, değil. Benden aldığı negatif liğin verdiği bir tepkiydi bu eminim. Onun için siz pozitif olun, tüm olaylar da size pozitif tepki versin :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi