1 yaş doğum günü partimiz

Zaman hızla gelip geçti ve kızımız 1 yaşına bastı. Doğum gününü hazırlarken gerçekten çok yoruldum ama değdi.

Doğum günü konseptimiz kelebekti, Tabii bu konsepti belirlememde Pınar Karacasu hanımın çok etkisi oldu. Kendisine öncelikle teşekkür etmek istiyorum.

Süslemelerimiz'in ve masamızın resimleri;


Bannerımız



Süslü çubuklarımız


Su şişelerimiz


masamız



Pastayı beğenmediğim için tek fotoğrafını çekmedim :)


1 yaş şekerlerimiz söylemesi ayıp ben tasarladım ben yaptım :)



Çatallarımızın ucuna gümüş rengi taş yapıştırdım.



Peçetemiz



Simli strafor yazımız


Simli eva dan eşimin kestiği kelebekler.





Kesilen kelebeklerle tül üzerini süsledik


Son olarak doğum günü Kızı ve Annesi :)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi