SÜPRİZ KUTU

Dünkü yazımda kargo dan paket geleceğini ve merakla beklediğimi yazmıştım.Ben primadan, huggies den numune beklerken.Daha önce üye olduğum everydayme-denedimbiliyorum sitesinden ariel,fairy ve orkid üçlüsü çıkageldi.Gerçekten çok şaşırdım çünkü beklemiyordum :) ürünlerde numune değil gayet orjinal boy.Bende kendi kendime diyordum 3 kilo ağırlığında ne paketi bu :)

Her ne kadar kargocu şahısla hafif çaplı tartışma yaşasam da şöyle ki; Neymiş dün gelmişler ,telefonla aramışlar beni bulamamışlar işin garibi koca gün evdeydim ve telefonumda hiç çalmadı.Onca dil dökmeme rağmen getirmediler paketi ,sonuç olarak kendim gidip almak zorunda kaldım.Lafı geçen firma YurtiçiKargo.Neyse yinede gelenleri görünce sevindim.işte muhteşem üçlü :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi