BEBEKLERDE KULAK DELDİRME

Çok araştırdığım bir konu olmuştu kulak deldirme, neredeyse önüme gelen herkese ''siz kaç aylıkken kızınızın kulağını deldirdiniz'' diye sorardım ve tabii ki her kafadan farklı bir ses çıkardı. Yok küçükken deldirme küpesini çeker kanatır kulağını, büyükken deldirme anlar kulağını deldirtmez. Eee tam olarak ne zaman deldiriliyor bu kulak ?
Derken dedim en iyisi gidip işin erbabına sormak :) Gittim konuştum.
6. aydan sonra kulak delinebiliyormuş yine de en ideal aylar 6-9 arası olduğunu söyledi yani fark edemeyecek aylarda olması en güzeli yoksa büyük oldukları zaman daha kulak delim tabancasını gördükleri gibi ağlamaya başladıklarını söyledi.
Bende bu güzel bilgileri aldıktan sonra beklemeye koyuldum ve Nil 6,5 aylıkken aldım soluğu orada. Küpemizi seçtik kulağımızı deldirdik tabancanın sesine ağladı birazcık. Eline oradaki oyuncaklar dan vererek oyaladık ve tamam sustu :) Hayırlı uğurlu olsun.  Ne çekeledi ne elledi ki o kadar hareketlidir kendisi :)
Sonuç olarak da çevrenin dediklerini değil, kendi araştırıp karar verdiklerinizi yapın :) Özlü sözünü yazıyorum ve konumuzu kapatıyorum :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi