EMZİK MESELESİ

Hamilelik günlerimden bir gün "aaa ben emzik vermeyeceğim kızıma" diyerek büyük konuşmuş bulundum :) Olaylar hiç benim beklediğim gibi gerçekleşmedi anlayacağınız.
Emziriyorum devamlı iyi güzel ama akşamları uyku zamanı emerken, tamam diyorum uyudu memeden çekiyorumm gözler faltaşı :)

Baktım böyle olmayacak hemen saha araştırmasına başladım.Emzik nedir? nereden alınır ? hangisi alınmalıdır :)

çoğu kişi de bakkal emziği diye tabir edilen Fatoş meme yi önerdi.Espiriydi derken baktım eşim marketten almış gelmiş.Bir kaç hafta durdu çekmecede, arada "Fatoş'u getirin banaaa" diye ağlansamda :) bayağı direndim.

Sonuç olarak sadece uykuya dalma esnasında olsada 9 ay olacak kullanıyoruz. Çok da memnunum emzikten diğer markalı emzikler sert kalıyor ve çevremdeki çoğu kişi de değiştirmek zorunda kaldı.
Herkese de tavsiyemdir deneyin derim. Firma 1970 den beri üretim yapıyor. Sonuç olarak yılların tecrübesi söz konusu vardır bir bildikleri :)

Bu da bizim emziklerimizden sadece bir tanesi. Genellikle kıyafet renklerine göre emzik rengimizde değiştiği için stok yapmış durumdayız:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi