ÇOCUĞUN VARSA EVDE OTUR (!)

Bu da nereden çıktı demeyin.Hani şu çok bilmiş herşeye karışan yaşını almış teyzeler olur ya heh onlardan bir tanesi bana takmış durumda.Olaylar şöyle gelişti;
Apartman çapında gün yapıyoruz, pek sevmeme rağmen ısrar edildiği için girmiş bulundum neyse birkaç hafta önce şu bilmiş teyzeye gittik önceden tanımışlığım yok vede bizim apartmanda değil kendisi. Gittiğimizde Zehra Nil'i uyutmuştum orada bana direk -sende artık gezemezsin istediğin yere gidemezsin çocuğun var muhabbeti yaptı bende ciddiye almadım.Sonraki görüşmede yok efendim biri çocuğunla oturmaya gitmiş de ev sahibi cebine not yazıp bırakmış. kapa g....ünü otur evinde diye. Yok biri ev sahibine demiş orta sehpasını çekelimde çocuk oynasın cevap ben misafirlerim için düzenledim alamam demişmiş ve bu gibi hikayeler silsilesi.Hee birde dakka başı bak çocuğuna demeside cabası . hayır ben zaten karıştırmasına izin vermen ki kızım da önünde oyuncaklarıyla oynuyor azıcık emeklesin iki adım atsın hemen bak çocuğuna. Bunun gibi birsürü şey işte. Şimdi konuşma sırası bende ve yaşı büyük olduğu için hoş hoş laflarımı söyleyip artık gelmeyeceğimi  yada rahatsız oluyorsa onun gelmemesini belirteceğim . Bakalım o gün gelsin zaten olaylar spontane gelişir :) Siz olsaydınız ne yapardınız fikri olan ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi