0-3 yaş kitap önerileri

Size kızımla, hem eğlenip hem de öğrendiğimiz, kitaplarımızı anlatacağım.
Eğer çocuğuma hangi kitapları almalıyım araştırmasında iseniz buyurun bizim önerilerimiz;


İlk olarak,İngilizce ve müzikli olan bu kitapları tanıtmak isterim. Toplam 10 adet serisi var. Bizde şimdilik 5 tanesi mevcut, en yakın zamanda diğerlerini de alacağım.
Kızım yaşı sebebiyle sadece müziğiyle ve içeriğindeki resimlerle ilgilense'de çok şey öğrendi, hatta hangi kitabın şarkısını söylersem gidip onu getiriyor :)


Dokun ve hisset kitapları; Çocukların el-göz koordinasyonunu geliştiren bu kitaplarda muhteşem. Her hayvanın resmi üzerinde ona uygun bir parça koymuşlar. Alırken, kitaptaki tüyleri yolar mı ? diye düşünsem de gayet sağlam ve kopmaz olduklarını gördüğümde içim rahatladı. İçinde çok çeşitli hayvan resimleri de var.


Meyveleri öğreniyorum kitapları; Bunlardan iki tane aldım çünkü birinde olmayan meyveler diğerinde var. Şuan sadece muz'u biliyoruz :)


Diğer kitaplarımız; Yine bir İngilizce kitabımız, hikaye kitaplarımız ve hayvanları öğreniyorum kitabı.

Kitap stokumuz şimdilik bu kadar. Ben her gördükçe bu kitaplardan alıyorum çünkü, kitapları çok seviyorum. Kızıma da sevdiriyorum.

Çocuğunuza, sizde bu güzel kitaplardan almaya başlayabilirsiniz.
İyi eğlenmeler ve bol bilgiler dilerim...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi