NEDEN PEMBE NEDEN SİYAH ?

Siyah renk benim yaşam tarzım herşeyim... Hee bir nebze bunda sevgili bir miktar kilolarımın da katkısı olsa da, severim kendisini:) Akla ne zaman ben düşsem, yan tarafa da siyah düşer.
Meselâ mağazaya girmişimdir herşey rengarenk cıvıl cıvıl allılar morlular havada uçuşuyor. Birden elimde sarı bir bluz belirivermiştir aman allahımmm olamaz ve sessizliği benim cümlem bozar '' Pardon bunun siyahı varmı acaba ? '' :)

Ben böyle siyahtı, karaydı derken Nil'in doğum hazırlıklarında pembelerle boğuşur bir şekilde buldum kendimi :) oysaki kızıma hiç pembe bir şey almayacaktım, odasını pembe yapmayacaktım. Yine de benim suçum yok tekstil ve mobilya dünyasının kuklası oldum bir nevi :) kız bebişlere pembe renk haricinde bir şeyler yapmazsalar işte böyle pembişlere boğulurum bende.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi