İLK BAYRAMIMIZ

Her sene tıpkısının aynısı bir bayram geçirdiğim için bana hiçbir tat vermez bayramlar. Tabiiki bu sefer Nil in ilk bayramı olması nedeniyle senelerdir özel bir bayram geçirdim sayılır. Zehra Nil e aldığım bayramlığın büyük gelmesi ve benim daraltma çabalarımın boşa gitmesi sebebiyle tekrar gidip bayramlık almak zorunda kaldık eve geldiğimizde ve iş işten geçtiğinde anca benim kafamda ampüller yandı ve kafamda şöyle bir soru belirdi ''Acaba mevlit de giydiği gelinlik olmaz mı? '' Bir giydirdim cuk oturdu ve bayramlık ararken çektiğimiz çileye isyyaaannnn ettim :) üzerine birkaç aksesuar takıp ayakkabıları ve çiçekli tacını da uydurdum tatmamdır ne gerek var koşuşmaya :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi