Bepanthol Cilt Bakım Kremi




Trnd projesi kapsamında gönderilen Bepanthol cilt bakım kremlerini denedik. Şimdi yorum vakti;
Daha önce kızım için Bepanthol pişik kremini kullanmış ve çok memnun kalmıştım ilgili yazı için BURAYA tıklayın.

60 yıllık geçmişiyle Bepanthol cildimizin ihtiyaç duyduğu bakımı Pro-Vitamin B5 sayesinde cildimize hak ettiği özeni sağlamaya yetiyor. Kalıcı su bazlı yapısı sayesinde ise deri yüzeyine kolaylıkla sürülüp, hızlı bir şekilde emiliyor. En önemli nokta ise paraben içermemesi.

Bize deneme amaçlı gönderilen pakette ise 40 adet 3,5 gr deneme boyu, 1 adet 100 gr krem ve bilgi dolu kitapçıklar yer alıyor.

Deneme boylarının çoğunu dağıttım ve güzel geri dönüşler aldım. Kendime ve kızıma da uzun zamandır kullandığım için kötü yorum yapabileceğim bir ürün değil. Rahatlıkla tavsiye edilebilecek bir cilt kremi, kullanmadıysanız bir şans vermenizi öneririm.



Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Ben de kızım için Bepanthol kullanıyorum zaman zaman ve çok memnunum. Sürdükten sonra yapış yapış bir hissiyat bırakmaması da ayrı güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım memnun kalmayan yok bepanthol den :)

      Sil
  2. Yüzde de yapış yapış olmaması ve içeriğinin temiz olması nedeniyle sevdiğim bir üründe deneme için gönderdiklerinde çok sevindim :) sizin de iyi günlerde kullanmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, siz de güzel günlerde kullanın :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi