Golden Rose Velvet Matte / 14 - 20 - 02 numaralı rujların yorumu


Gözüm kapalı hiç düşünmeden devamını alacağım bir ruj serisi. Resmen hayranım yapısına, dudakta duruşuna ve matlığına. Renk skalası çok geniş, bende birçok rengini denedim ve bana giden tonlar şimdilik bunlar.

 Bu rujlar ile ilgili ne kadar yazı okursanız okuyun hiçbir şekilde olumsuz yorum bulamazsınız.
Golden Rose mat ruj konusuna noktayı koymuş diyebiliriz.

Şimdi elimdeki ruj renklerine bir göz atalım.





14 Numara





20 Numara






02 Numara


Bu seriyi kullananların yorumlarını merakla bekliyorum. Özellikle önereceniz renk numaralarını da yazarsanız sevinirim. Sevgiler...



  Beni Takip Edin
                            Pinterest  Facebook  Twitter © by siyahanne



Yorumlar

  1. Merhabalar :)
    Renk çok hoş gerçekten.Ben de bu serinin 27 numarasını çok merak ediyorum ama bulmak pek kolay olmuyor maalesef :)
    Sizi de bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim.Yazılarınızı takipteyim bundan sonra.Eğer ilginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsin:) benimde denemek istediğim bir çok rengi var ama dediğiniz gibi her yerde serinin tam renkleri bulunmuyor. Yine de peşini bırakmam bu rujların :) pes etmek yok... Bende takipteyim Sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba 20 numaranı rengi çok güzelmiş bende deniycem sanırım:)
    Bloğuma bekliyorum szi sevgiler:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 numara benim ilk göz ağrım:) günlük kullanım için olmasa da kış aylarında ve özel günler de tam favori bir renk 👍 ziyaretin için teşekkür ederim. Takipteyim Sevgiler...

      Sil
  3. bu seri muhteşem. bende 27 numarasını kullanıyorum mac in kinda sexy ruhuna muadil. Bu arada blog keşif etkinliğinde geliyorum banada beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Sonbahar ve kış aylarında, özellikle tercih ettiğim tonlar hep bordo ve mürdüm tonlar oluyor. Bordo rujlar, pembe alt tonlu kızıl saçlarla veya viyole saçlarla da harika bir uyum yakalıyor. Ben de favori bordo rujlarımı paylaştığım yazımı sizinle paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/pembe-alt-tonlu-bordo-ruj-onerileri/

    Keyifli okumalar dilerim, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi