Ana içeriğe atla

Artık 'Çalışan Anneyim'




Aslında bu yazının başlığı 'çalışmaya başlayan bir annenin verdiği mücadele' olarak da adlandırıla bilir. Sonunda hayal ettiğim işime yani öğretmenliğe bir ay önce başlamış bulunmaktayım.

Aniden haber gelince aklıma gelen sadece tek bir soru vardı 'Kızımı kim bakacak?' daha önce 'sen işe başla bakarım' diyenleri tek tek ziyaret etmeye başladım sonuç; tüm söz verenlerin tornistan yapması oldu, bütün gece ağladım ne yapacağım? diye. Sonunda birer hafta dönüşümlü olarak annemin ve kayın validemin bakması kararını aldık. Aslında iyi de oldu her ikisi de severek, daha fazla ilgi ve özveri göstererek bakıyorlar kızıma. Bakma olayı kesinleşinceye kadar başladığım işe sevinemedim diye bilirim.

İkinci sorunum ise 'Eyvahhh! ne giyeceğim ben' oldu hamilelik öncesi,sonrası tam 4 yıldır evdeydim seyrek alışveriş yapıp evde kızıma bakarken rahat edebileceğim şeyler alırdım.Eşimle hemen bir mağaza koşup en klasiğinden, en öğretmen versiyonundan kıyafetler aldık. Hala daha almaya devam eden ben,eşimin 'Maaşı almadan bitirdin maşallah' esprisine maruz kaldım :)

Ev kadınlığının yanına bir de iş kadını rolünü üstlenen herkes gibi şuan bir koşuşturma içerisindeyim ve bu beni hiç etkilemiyor aksine daha aktif oldum diyebilirim. Yazıdaki resmin tam hakkını veriyorum sanırım.
Tek içimi acıtan şey kızımı mis kokulu yatağında bırakıp gitmek oluyor. İki gün hafta sonumuzu dolu dolu geçiyoruz bu şekilde yokluğumu telafi ettiğime inanıyorum.

Bir çocuğum varken bir sürü çocuğum oldu. Bu da beni sevindiren şeylerden sadece biri.
Şimdilik her şey belli bir düzene girmiş durumda umarım böyle de devam eder.

Tüm çalışan annelere saygılar,asıl şimdi sizi daha iyi anlıyorum.......

Yorumlar

  1. Çok sevindim canım hayılı olsun:)Güzellikle sürmesi dileğiyle:)Herşey gönlünce olsun inş.:)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun insallah kızıda emin ellere emanet etmissin cokda güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe kreasyon, morlu mutfak ve Gülşah onen hepinize, iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Kocaman Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en güzeli sizin olsun:)

      Sil
  5. Hayırlısı olsun.Allah karsına daha nıce guzellıkler çıkarsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  6. Hayirli olsun sevgili siyah anne;) Ben sizin bu postunuzu okuyunca oldukça rahatladım. Daha 3.aydan "ne zaman işe geri döneceğim ki" telaşları sarmaya başlamıştı oysa ki:) biraz daha sakinleyeyim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Esracığım acele etme, ben 'biraz daha beklesemiydim acaba?' iç yiyici sorusundan kurtulamadım daha. Hatta çocuğun 3 yaşı beklenmeli diye düşünüyorum. Tabi herkesin şahsi fikri :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

XP Matte Lip-gloss 101 / 102 / 103 numara

XP markasını son günlerde sıkça duyar olduk. Bence bu kadar popüler olmasının sebebi de boşa değil gibime geliyor:)
Bu marka ile tanışmam üçlü kaş farı ile oldu ve hali hazırda devam etmekte.
Son favori ürünlerim ise mat gloss lar. Ben bu kadar kalıcı bir ruj koleksiyonu görmedim...
Benim elimde 101, 102 ve 103 renkleri var.








101 numara pembe alt tonlu nude rengi. Günlük olarak En çok bu rengi kullanıyorum ve mat yapısı olsa da tam bir yaz rengi .




102 numara kahve alt tonlu nude rengi ve her renk kombine uyuyor. Kurtarıcı bir mat gloss.




103 numara ise daha koyu kahve bu günlük kullanıma çok uygun değil, tabii kişiye göre değişir ama ben günlük kullanmadım :)




Fiyatı 7.5₺ ve fiyatına göre çok fazla hakkını veriyor. Gün içinde asla çıkmıyor, makyajı temizlerken bile uğraştırıyor. Bu seri nin iki rengi daha var biri bordo, diğeri ise mürdüm. Ben koyu bulduğum için şimdilik onları tercih etmedim. Eğer görürseniz bir şans vermenizi öneririm. 
Sevgiler... 






Beni Takip Edin İnstagramFacebookTwitter © by…

Günlük süt ile yoğurt nasıl yapılır ?

Birçok yerde okuduğum ve gördüğüm kadarıyla günlük sütten yoğurt yapamayanların sayısı bir hayli fazla. Bende ilk denediğimde başarılı olamamıştım, sonra inat ettim ve tekrar denedim.
Meğerse birçok püf noktası varmış. Resimli olarak sizlerle paylaşmak istiyorum.




 Yoğurt için, Sek günlük sütü tercih ettim

 Sütümüzü yoğurt için hazırlarken asla kaynatmıyoruz, Sütün sıcaklığı parmağımızı soktuğumuzda dayanabilecek ısıda olunca ocaktan alıyoruz. (Ilık ısıdan biraz daha sıcak)
Bir yemek kaşığı mayamızı küçük bir kâse de karıştırıyoruz. Burada dikkat edilmesi gerek nokta mayamız sulu yoğurt halinde değil koyu kıvamda olmalı. Mayalanacak sütümüzden azar azar mayamızın üzerine döküp kaynaşmasını sağlıyoruz. (4-5 kaşık kadar yeterli)
Sütü saracağımız örtünün üzerine koyuyoruz. Bunun nedeni mayayı döktüğümüzde bir yerden, başka bir yere taşırken sütümüzün çalkalanmaması.Mayamızı sütümüzün içine döküyoruz ve karıştırmıyoruz.Olduğu yerde tenceremizin kapağını kapatıp, üzerini de sıkıca örtüler ile ö…

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Yapımı oldukça basit bir aktivite önerisi ile tekrar karşınızdayım. Yapacağımız müzik-ritim aletinin ismi marakas, bizim dilimizde ise çıkı çıkı :) Bu aleti yaparken ayrı, yaptıktan sonra ise ayrı eğlenebilirsiniz. Bir an önce çocuğunuzla güzel vakit geçirebilmeniz için, hemen malzemeleri yazıyorum.

Bir adet marakas yapımı için malzemelerimiz;


* 2 adet plastik kaşık
* 1 adet plastik sürpriz yumurta
* Bir tutam mercimek
* İnce bant
* Çeşitli süsler

Yapımı;
Mercimekleri, yumurtanın içerisine koyup kapatıyoruz. iki kaşığın arasına yumurtayı yerleştirip, kaşıkların bitiminden ve sapının en alt kısmından sıkı bir şekilde bantlıyoruz. Geri kaldı en keyifli işe yani süslemeye. Müzik aletinizin üzerine renkli etiketler yapıştırabilir, tuttuğunuz yerlere kurdele bağlayıp ses ile birlikte efektte verebilirsiniz.

İşte Marakas hazır, asıl eğlence şimdi başlıyor. ister eliniz de sallayarak, isterseniz de bir yere vurarak ritim eşliğinde çocuğunuzla bağıra bağıra şarkı söyleme zamanı :) Biz vurmak…