Doğum sonrası ilk 3 ay

Depresyon'un tavan yaptigi o kara 3 ay yokmu aklima geldikce daraliyorum.Cogunlukla da cevreniz sizi daraltir aslinda.Zaten vucudunuz yipranmis agriniz var, zor yatip kalkiyorsunuz, bebeginizle ugrasiyorsunuz ama olsun butun cumle alem dolusur evin icine siz orda kivranin durun ne fayda, sanki bir iki gun sonra bebegi alip havai adalarina yerlesecegiz :) kacmiyoruz iste buradayiz.
Tabiki insanin seveni olmasi guzel birsey ama en azindan bekeyin bir hafta canim:)

İclerinde anlayisli olup kisa kesende var gun'e gelmiscesine muhabbet edende.Muhabbet konularida fix menu gibi hic degismez:) Herkez dogum seruvenini anlatir bikere, oradan dogum sonrasi bebek bakimina,cocukluk donemine derken,amann saglikli olsunlar da... diye biter muhabbet :) Tabii bu esnada sizin iciniz sismis durumda dir.

Hele birde emzirme ve sut konusu acilir ki dillere destan.Benim bir hafta kadar cok sutum olmamisti, uzuluyordum yok mu diye ama olsun sen istedigin kadar uzul. Onlarin bir sutleri varmis tasarmis da, durduramazlarmis da sanirsin niagara selalesini anlatiyor :) Tamam olabilir de benim yanimda anlatma barii.Sonra benimde geldi iste ne var yani.

Boyle insani daraltan bir suru konu konusulur durur.
İlk 3 ay dememin sebebide bebeginize tam olarak alisiyorsunuz ve bebeginizde size bazi tepkiler veriyor yani sonunda karsilikli iletisime gecebiliyorsunuz. Ondan sonra da korku, panikde azaliyor zaten. Dogum yapacaklara simdiden dogum sonrasi sabri diliyorum ve noktayi koyuyorum . :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi