Aptamil kutusumu hani nerede?

Sutum yeterli olmadigindan dolayı en bastan beri aptamil kullandik.Baktim ki kutular bir tepecik oluşturdu :) degerlerdireyim dedim.Sizde yapmak isterseniz iste tarifi.İlk olarak yapiskanli rulo seklinde dekoratif kagitlar var onlardan aliyoruz,istediginizi secin ben kutu kapaginin lacivert olmasi sebebiyle o tonlarda bir kagit aldim.Daha sonra kutularimizi hemencecik yikayip kuruluyoruz karton su çekmemeli aman dikkat !
Son asamamiz kagidi yapistirmak kapagina dogru azcik pay verin ek tarafi arkasinda kalacak sekilde yapistirmaya baslayin. pay biraktiginiz kisimlari falcata ile kesin.Biraz zorlayici olsada sonuc guzel oluyor onun icin aman pes etmeyin:)

Bunlarda benim yaptiklarim.Daha yapmam geren var ama neyse,birde onune etiket alip yapistirmak istiyorum ki icindekinin ne oldugunu bileyim :) Before & After seklinde resimleri cektim :) Size de kolay gelsin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi