Ana içeriğe atla

Kızlar - Oğlanlar İçin Etkinlik Kitabı / James Maclaine ve Lucy Bowman






Anneler olarak her zaman çocuklarımıza aktivite - etkinlik bulmaya çalışırız. Tıkandığımız bazı zamanlarda ise kitaplar imdadımıza koşar. İşte bu tarz kitaplardan biride 'Kızlar için etkinlik kitabı' tesadüfen kitapçıda bulmuştum. İçindeki çizimlerde prensesler, pisicikler, çiçekler, boyamalar özellikle de çıkartmalar çok hoş bir şekilde düzenlenmiş, renkleriyle de ilgi çeken tam bir kız kitabı.


Kitabın tanıtım yazısı;

Bu kitap çocukları saatlerce eğlendirerek oyalayacak!
İster farklılıkları bulsun, ister resimleri boyayıp çıkartmalarla kendi resmini yaratsın isterse de gözlem yaparak sorulan soruları yanıtlasın.Evde, dışarıda, tatilde… Nerede, ne zaman canı sıkılırsa…
Eğlencelerle dolu bu kitap çocuğunuzun konsantrasyon gelişimine katkı sağlayacak, kızlar bu kitabı yanından ayırmayacak!


Bu kitabın erkek çocuklar için olanı var 'Oğlanlar için etkinlik kitabı' Erkek anneleri de eminim o kitaptan memnun kalacaktır.

Eğer çocuğunuza faydalı olup, eğlendirecek bir kitap arıyorsanız işte tam istediğiniz tarz kitaplar bunlar. Bir an önce almanızı tavsiye ederim. Fiyatları ise internette 8 tl - 10 tl arası değişiyor.

Beni Takip Edin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

XP Matte Lip-gloss 101 / 102 / 103 numara

XP markasını son günlerde sıkça duyar olduk. Bence bu kadar popüler olmasının sebebi de boşa değil gibime geliyor:)
Bu marka ile tanışmam üçlü kaş farı ile oldu ve hali hazırda devam etmekte.
Son favori ürünlerim ise mat gloss lar. Ben bu kadar kalıcı bir ruj koleksiyonu görmedim...
Benim elimde 101, 102 ve 103 renkleri var.








101 numara pembe alt tonlu nude rengi. Günlük olarak En çok bu rengi kullanıyorum ve mat yapısı olsa da tam bir yaz rengi .




102 numara kahve alt tonlu nude rengi ve her renk kombine uyuyor. Kurtarıcı bir mat gloss.




103 numara ise daha koyu kahve bu günlük kullanıma çok uygun değil, tabii kişiye göre değişir ama ben günlük kullanmadım :)




Fiyatı 7.5₺ ve fiyatına göre çok fazla hakkını veriyor. Gün içinde asla çıkmıyor, makyajı temizlerken bile uğraştırıyor. Bu seri nin iki rengi daha var biri bordo, diğeri ise mürdüm. Ben koyu bulduğum için şimdilik onları tercih etmedim. Eğer görürseniz bir şans vermenizi öneririm. 
Sevgiler... 






Beni Takip Edin İnstagramFacebookTwitter © by…

Pastel Matte Serisi / 553 Chocolate Yorumu

Pastel'in yeni serisi Pro Fashion Matte adıyla piyasa çıktı. Ben bu seriden 553 numaralı Chocolate rengini seçtim. Renk gerçekten muhteşem tam benim sevdiğim gibi Nude tonlarına uyacak şekilde olmuş. Yapısı ve rengi dudağa vermesi de güzel ama ben matlık adına pek tatmin olmadım diyebilirim. Açıkçası Golden Rose Velvet Matte rujlarınla yarışamaz diye düşünüyorum. Yapısı bence yarı saten'e kaçıyor. 
Ürünün tanıtım yazısı ise şu şekilde;
'Pürüzsüz ve mat görünüşüyle şıklığı, birbirinden farklı renk seçeneğiyle yılın trendlerini yakalayın.
Tek sürüşte yoğun renk veren ince ve hafif formülüyle gerçek kadife etkisini dudaklarınızda hissedin!'
Kısacası ambalaj, renk verme güzel ama matlık konusunda sınıfta kaldı benim için.


Sizde bu seriden kullandıysanız yorumlarınızı paylaşmanızı dilerim...

Beni Takip Edin PinterestFacebookTwitter© by siyahanne

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Yapımı oldukça basit bir aktivite önerisi ile tekrar karşınızdayım. Yapacağımız müzik-ritim aletinin ismi marakas, bizim dilimizde ise çıkı çıkı :) Bu aleti yaparken ayrı, yaptıktan sonra ise ayrı eğlenebilirsiniz. Bir an önce çocuğunuzla güzel vakit geçirebilmeniz için, hemen malzemeleri yazıyorum.

Bir adet marakas yapımı için malzemelerimiz;


* 2 adet plastik kaşık
* 1 adet plastik sürpriz yumurta
* Bir tutam mercimek
* İnce bant
* Çeşitli süsler

Yapımı;
Mercimekleri, yumurtanın içerisine koyup kapatıyoruz. iki kaşığın arasına yumurtayı yerleştirip, kaşıkların bitiminden ve sapının en alt kısmından sıkı bir şekilde bantlıyoruz. Geri kaldı en keyifli işe yani süslemeye. Müzik aletinizin üzerine renkli etiketler yapıştırabilir, tuttuğunuz yerlere kurdele bağlayıp ses ile birlikte efektte verebilirsiniz.

İşte Marakas hazır, asıl eğlence şimdi başlıyor. ister eliniz de sallayarak, isterseniz de bir yere vurarak ritim eşliğinde çocuğunuzla bağıra bağıra şarkı söyleme zamanı :) Biz vurmak…