Diş Buğdayı Kutlaması

Hiç aklımda yokken ve birden spontane gelişen bir kutlama oldu benim için.
Annem ile otururken şöyle yapalım, bunuda yapalım derken bir baktım koşuşturuyorum :) Dertsiz başıma dert aldım diye söylenirken, gün sonunu yüzümüzde gülümseme eşliğinde 'Güzel oldu be !' cümlesi ile bitirdik. İyide oldu hani...

masamızda haşlanmış, şekerlenmiş buğday'ın üzerine konmak için dövülmüş ceviz, fındık, leblebi ve kuru üzüm, meyveli müsli, bonibon'larımız vardı.

Plastik kaşıkları ise evde bulunan fiyonklar la süsledim.

komşumun daha önce aldığı diş hediyesi çamaşırlarımızı da görülmek üzere masamıza koydum.




Şekerlerimiz tabiki diş şeklinde yapıldı ve üzerine mecburen kutladığımız tarihi attırdık, çünkü tam nezaman çıktığını hatırlamıyorum.




Bu da günün assolist'i :) Herzamanki gibi pembeler içinde süzüldü durdu.



Günümüz güzel geçti ve hatıra olmuş oldu. Yinede ben doğum gününü sabırsızlıkla bekliyorım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi